Individualios pagalbos poreikio klausimyno pildymas

Back to home pagePaslaugų sąrašas

I. Informacija apie paslaugą
Paslaugos kategorijaSocialinė parama:išmokos, kompensacijos, paslaugos
Paslaugos pavadinimasIndividualios pagalbos poreikio klausimyno pildymas
Paslaugos esmės trumpas aprašymasIndividualios pagalbos teikimo išlaidų kompensacijos poreikių lygius (toliau – poreikiai) nustato Asmens su negalia teisių agentūra prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – ANTA).
Vertinant poreikius asmenims, kuriems sukako senatvės pensijos amžius yra atliekamas Individualios pagalbos poreikio klausimyno pildymas (toliau – Klausimynas), kurį organizuoja Savivaldybės administracija.
Klausimyną pildo įgalioti Socialinės paramos skyriaus vyr. specialistai pokalbio su asmeniu (ar jo teisėtu atstovu) metu. Klausimynas pildomas Socialinės paramos skyriuje iš anksto sutartu laiku.
Jeigu dėl funkcinių organizmo sutrikimų asmuo negali atvykti į vyr. specialisto nurodytą vietą, klausimynas pildomas asmens namuose ar ligoninėje, ar socialinės globos įstaigoje, kurioje asmuo gyvena.
Klausimyno pildymo metu vertinamas asmens savarankiškumas senatvės pensijos amžių sukakusiam asmeniui, atsižvelgus į individualias žmogaus galimybes judėti, maitintis, rūpintis savo higiena, bendrauti, palaikyti socialinius ryšius. Pildant Klausimyną, nustatoma, kokiose veiklose žmogui sunku dalyvauti ir kokia pagalba padėtų didinti bendravimo, savarankiškumo, žinių taikymo galimybes.
Užpildytas Klausimynas perduodamas ANTA per Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (toliau – SPIS), kuri nustato Individualios pagalbos teikimo išlaidų kompensacijos poreikių lygius.
Teisės aktai, reglamentuojantys paslaugos teikimąLietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro ir Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2018 m. gruodžio 27 d. įsakymas Nr. A1-765/V-1530 „Dėl individualios pagalbos teikimo, lengvojo automobilio ar jo techninio pritaikymo išlaidų kompensacijų poreikių nustatymo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (aktuali redakcija).
Paslaugos gavėjasSenatvės pensijos amžių sukakęs asmuo.
Paslaugos suteikimo trukmė10 darbo dienų nuo prašymo iš ANTA gavimo dienos
II. Paslaugos teikimas
Paslaugos inicijavimo būdasGauta užklausa iš ANTA per SPIS.
Paslaugos gavimui reikalingi dokumentai ir informacija, kuriuos turi pateikti paslaugos gavėjasInformaciją ir reikalingus dokumentus už asmenį teikia ANTA.
Formos ir šablonai Priedas
Paslaugos gavimui reikalingas tapatybės nustatymo lygisAsmens tapatybę patvirtinantis dokumentas
Paslaugos teikimo rezultatasUžpildytas klausimynas
Aptarnaujamo teritorinio vieneto pavadinimasAsmens su negalia teisių agentūra prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Padalinys, atsakingas už paslaugos teikimąSocialinės paramos skyrius
Paslaugos vadovasSocialinės paramos skyriaus vedėja Rima Šukienė, tel. 8 613 77 582, el. p. rima.sukiene@lazdijai.lt
Paslaugos vykdytojasSocialinės paramos skyriaus vyr. specialistė Violeta Strankauskienė, tel. 8 661 04 179, el. p. violeta.strankauskiene@lazdijai.lt
Socialinės paramos skyriaus vyr. specialistė Dovilė Lynykienė, tel. 8 698 33 242, el. p. dovile.lynykiene@lazdijai.lt

Apskundimo instancijaGali būti skundžiamas Lietuvos administracinių ginčų komisijos Kauno apygardos skyriui arba Regionų administracinio teismo Kauno rūmams Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
Paslaugos teikimo eiga. Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti institucija (prašymą nagrinėjantis tarnautojas)Gaunamos užklausos iš ANTA per SPIS sistemą užpildyti Individualios pagalbos poreikių klausimyną pensinio amžiaus asmenis, kurie kreipėsi dėl poreikių lygio nustatymo. Per 10 darbo dienų užpildomas Individualios pagalbos poreikio klausimynas, kuris per SPIS sistemą perduodamas ANTA.
III. Mokėjimai už paslaugas
Paslaugos kainaPaslauga nemokama